Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

SALAM UKHWAH........Kepada Tetamu Yang Melayari Blog Saya



Friday 26 April 2013

***Ulang tahun yg ke-33 tahun***

26 hb April 1980, lahir seorang insan....anak kepada Hj. Darus dan Pn. Azizah. Kini usianya telah menjangkau 33tahun. Kerjaya sebagai seorang pendidik dan ibu kepada dua orang putera kembar, Iqbal dan Irfan....isteri kepada seorang suami yang sangat dihormati.
Saya bersyukur kepada Allah kerana masih diberi nafas untuk terus hidup di muka bumi ini. Saya bersyukur dengan rezeki yang Allah limpahkan kepada saya pada hari ini. Setiap segala kesenangan yang dikurniakan, amat saya mensyukurinya, dengan lafaz Alhamdulillah. Walau bagaimanapun, sebagai manusia biasa, kita akan diuji dan setiap cubaan dan dugaan yang Allah uji itu, dengan lafaz Alhamdulillah...saya terima dan redha. Segala ujian itu, menandakan Allah amat sayangkan kita. Saya mohon kepada Allah semoga agar terus diberi kekuatan dan ketabahan serta keimanan yang tinggi agar dapat saya tempuhi setiap ujianNya dengan penuh kesabaran dengan minda yang positif.
Di akhir bicara,
Terima kasih rakan-rakan seunit....kerana sudi meraikan ulang tahun kelahiran saya yg ke-33tahun.






3 comments:

Teena Tna said...

Happy birthday..!
Nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

insanbiasabiasa.blogspot.com

Mdm.Lat said...

terima kasih di atas ucapan hari ulangtahun kelahiran saya.....

fiqahirfan said...

mdm lat dh kawin blk ker...suami yang dihormati..

Post a Comment