Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

SALAM UKHWAH........Kepada Tetamu Yang Melayari Blog Saya



Sunday 12 May 2013

Saja suka-suka...

Cakkkk!!!!!!

Alamak!!!!!

Salam kasih sayang....kepada teman-teman pembaca blog saya.....aaaiiissshhhh...dah lama rasanya saya tidak mencoretkan bicara di laman ini. Kekalutan disaat ini...yang tidak berapa mengizikan untuk saya meluahkan idea yang ada. Bukan mudah sebenarnya.....penulisan atau luahan karya...perlukan ketenangan dan kedamaian hati yang tinggi. Baru la...idea yang hendak kita coretkan mencurah-curah bak air sungai yang mengalir deras. 
Idea tengah kering.....jadi buat pengisiannya...saya postkan picture-picture saya yang kononnya macam model. hahahaaa....ketawa besar rasa. Nak jadi model....konon!!! Gaya dan rupa memang seolah-olah dah dicop sebagai pendidik...mana jadi nak aksi seperti model!!!! Ini lah kita sebagai manusia.....seharusnya bersyukur dengan apa yang Allah tentukan. 
Apa pun...picture ni sebenarnya diambil ketika majlis graduasi pelajar Kolej Matrikulasi Kedah. Saya yang ketika itu ditugaskan sebagai pengacara penganugerahan. Jadi picture ni diambil ketika rehat.....tak ada kerja. Jumpa saja En.Zainal yang sememangnya tak lekang dengan kameranya....jadi dengan tak sengaja....berposing la. Hahahaha....student-student..yang ada semua ketawa...."Amboi madam....macam model"...ada yang bersuara. Hahaha....memang teringin nak jadi model...tapi saya ni pendek. Balas saya dengan selamba. Tinggi tak 4 kaki 8 inci je. Apa pun...bersyukur dengan kejadian yang Allah berikan.
Syukur Alhamdulillah......
Di akhir bicara...semoga kita sentiasa dirahmati Allah....Amiin.

Adeehhhhh...lentok tak jadi plak!!!!!

0 comments:

Post a Comment