Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

SALAM UKHWAH........Kepada Tetamu Yang Melayari Blog Saya



Saturday 14 June 2014

Kursus membuat biskut bersama Chef Ros

 
Setelah  sekian lama tidak menghadiri kelas dihari sabtu.....hari ini saya cuba mengisi masa lapang saya dengan menghadirkan diri ke kelas masakan.
Iaitu berkursus membuat biskut. Selama ini....kalo kursus je....mesti tentang meningkatkan professionalisma dalam bidang pendidikan. Tapi kali ini....cari kursus diluar bidang....Iaitu dunia masakan. Selama ini asyik pegang pen dan marker....tapi kali ni kita pegang besen dan senduk pula!!!!
Syukur....sangat. Banyak input yang saya dapat menganai membuat biskut dengan menggunakan teknik yang betul. 
Bagi saya....untuk mendapatkan resepi membuat biskut ni.....mudah dan senang je sebab klik je google....semua ada......tapi teknik dan penggunaan bahan-bahan itu yang perlu dipelajari dengan betul. 
Alhamdulillah.....ilmu yang selama ini saya mencari......akhirnya saya dapat. Chef Ros yang memang profesional....tenang sahaja mengajar saya dan rakan-rakan yang banyak karenah. 
Akhirnya.......10 jenis biskut dapat saya pelajarinya.
Terima Kasih Chef Ros.

0 comments:

Post a Comment