Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

SALAM UKHWAH........Kepada Tetamu Yang Melayari Blog Saya



Wednesday 19 December 2012

Angkara Siapakah Ini?????

Lihat dan amati satu persatu gambar-gambar di bawah ini.......Apa tujuan si perlaku??? Pening kepala ku memikirkannya.  








Puas aku memikirkan.....angkara siapakah ini. xsemena-mena pasu bunga yang cantik....dimusnahkan...diciptanya lubang yang cantik ditengah-tengah pasu bunga tersebut. Agaknya la tak ada kerja kut si pelakunya!!!. Kejadian ni dah berbulan berlalu...cuma baru ku potretkan di ruangan ini. 
Seterusnya....berlaku lagi kejadian yang kedua. Seawal pagi, aku dengan bersemangat hendak ke opis.....sampai diparkir kereta....aku amat terkejut apabila melihat kereta kelisaku yang comel ini telah  di renjiskan dengan sesuatu. Aik.....apa ni??? Tapak kucing ke??? Aku belum buta lagi.....tapak kucing bukan begini.......aku amati dengan teliti....perasaan takut, marah, geram....mula menyelimuti diri.....akhirnya aku menumpang kereta kawan utk ke opis. Selepas thumb print.....aku pulang semula ke rumah....untuk membelek2 kereta ku. Nak naik takut......benda sihirkah ini??? Untuk apa ya??? Ooo....nak serikan kereta ku yang comot kut!!!! hahahaha......lawak betul la......Ermmmm......tak ada kerja betul orang yang melakukannya..... Apa yang dia kehendaki dari ku yang tak punya apa-apa ini!!!!!!




Apa pun....dengan kejadian-kejadian sebegini.......aku hanya berserah pada Yang Satu. Ya Allah...aku ampun mereka yang ingin mengkhianati aku, aku ampunkan mereka yang ingin menganiayai aku....aku ampunkan mereka yang ingin membuat aku sengsara......Hanya kepada Engkau aku berserah, Ya Allah. Lindungilah hambamu ini. Amiin.

0 comments:

Post a Comment