Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

SALAM UKHWAH........Kepada Tetamu Yang Melayari Blog Saya



Tuesday 11 September 2012

Reunion SMK Serdang...

Kisah dah hampir sebulan  berlalu......kini ku rungkai kembali buat catatan di dalam blog ku ini. 23/8/2012.....tarikh keramat...buat aku dan rakan-rakan...bekas-bekas pelajar SMK Serdang. Menjejakkan kaki Di SMK Serdang pada tahun 1993. Ada yang meninggalkan SMK Serdang pada tahun 1995 dan ada yang pada tahun 1997.....dan ada yang pada tahun 1999.
 Pertemuan yang dirancang oleh rakan-rakanku...kepalanya sapa lagi kalo bukan li dan sham. Kutipan duit dibuat.....pelbagai jamuan dihidangkan. 
Memang seronok.....bila bertahun tidak bertemu. Semuanya sudah berkeluarga. Masing-masing membawa pasangan masing-masing...bersama anak-anak tersayang. Hahahaha.....semua dah jadi mak bapak orang.... Aku datang bersama anak-anak ku....hehehe...ibu tunggal. Macam inilah.....:))). Ada yang bertanyakan...mana suami...xbawa ke??? Selamba ja aku menjawab...aku xada suami. Aku xkisah pun dalam hal ni. Memang dah suaratan takdir aku begini.....di usia sebegini sudah menjadi ibu tunggal. Apa pun aku bersyukur......ramai kawan-kawan yang faham dan simpati dengan nasib aku. Nak tolong cari calon ke???? hahahaha.....lawak la...... Terima kasih la....pada kawan-kawanku yang sentiasa memberi sokongan. Terima kasih pada sofiah....kiah.....norzie....li...pak jun.....yusri, terima kasih banyak2..di atas keperihatinan kalian semua. Thanks a lot!!! 
Bila bersua ja muka.....aku yang memang dikenali dengan mulut murai...memang riuh rendah...dok plak..ngan sofiah.....kiah....memang riuh la. Gelak...ja...dah tahu sapa yang gelak.....:)))).
Hai.....masa berlalu begitu cepat......di tahun 1993...masing-masing wajah kebudak-budakan.....budak hingusan....pergi ke sekolah....bergaduh sana sini. Kata-kata li memang xleh ku lupakan sehingga hari ni.....ermmmm...kutuk aku bukan main je.......
hahahaha...sekarang....masing-masing dah dewasa....masing-masing  mempunyai kerjaya sendiri.....masing-masing mempunyai kehidupan sendiri...... 
Hebat semuanya...kawan-kawan ku ini.....
Cukup dulu setakat ini coretan ku......Terima Kasih kepada Sham....sebab sponsor tempat untuk reunion tahun ini. InsyaAllah..tahun hadapan...andai ada rezeki dan waktu...kita berjumpa kembali. 

Reunion SMK Serdang

Bersama Anum dan keluarga

Miza, Tipah, Kiah, Sofiah dan Norzie

Geng-geng Ibu......

Bersama Sofiah

Anak-anaku...

Teman sepanjang hayat.........

Kasih Ummi

Peneman Ummi....

0 comments:

Post a Comment